Наші клієнти

































































Відгуки клієнтів
Офісні меблі
Офіс – це місце, де кожна людина проводить по 8 годин на день, а деякі навіть і більше. За фактом це стає другим будинком, тому приміщення має бути облаштоване максимально комфортно та зручно. Але ще не варто забувати, щоб офісні меблі були ергономічними, зручними і практичними.
Багатьом здається, що поєднати ці характеристики в одному виробі не вийде, але виробники давно впоралися з цим завданням. Меблевий асортимент переповнений різними пропозиціями.
Що такого особливого в сучасних офісних меблях?
Раніше при виборі столів, шаф або стільців для офісу всі керувалися одним правилом – здивувати пишнотою, статусністю. Багато хто вважав, що таким чином вони продемонструють свій досвід.
Такий підхід до вибору офісних меблів в Україні давно залишився у минулому. Тепер до неї виставляють зовсім інші критерії:
- лаконічність;
- універсальність;
- функціональність.
Так вона здається простою та лаконічною. Але при цьому офісні шафи чи стільці для персоналу не виглядають дешево. Адже для їх виготовлення використовують якісні та натуральні матеріали. Завдяки цьому вони довго прослужать і не втратить зовнішній вигляд.
Ще меблі для офісу повинні бути максимально багатофункціональними. Намагайтеся вибирати стіл, де буде невелика система зберігання для паперів та інших дрібниць. А ще буде чудово, якщо тут регулюватиметься висота. Наразі є безліч різновидів столів для персоналу з такою можливістю.
Якщо говорити про систему зберігання, то тут повинні розміщуватися папки, книги. Намагайтеся вибирати шафи з відкритими та закритими полицями.
Пам’ятайте, що купуєте предмети інтер’єру для тривалого користування, так що вони повинні бути не тільки якісними, а й красивими.
Як правильно вибирати меблі для офісу на замовлення?
Сучасний асортимент переповнений різноманітними пропозиціями. Вони між собою відрізняються різними характеристиками, і це значно плутає покупців. Деякі орієнтуються виключно на ціну та віддають перевагу найдешевшому варіанту, але такий підхід неправильний і є інші критерії вибору.
Призначення
Збираєтеся придбати офісні меблі в Києві для керівника, підлеглих або облаштовуєте зону ресепшену. А ще не варто забувати про зону відпочинку, якщо можете собі таке дозволити.
Площа приміщення
При організації простору варто пам’ятати, що на одного співробітника має бути мінімум 3 квадратні метри площі. Це дозволить нормально розмістити робоче місце та люди зможуть без перешкод пересуватися.
Рада: перед замовленням складіть план на папері, щоб зрозуміти, де саме стоятиме меблі офісна. Тут набагато легше внести корективи і потім за готовим планом все розставляти.
Подальші перспективи
Керівнику компанії варто подумати про такі моменти:
- є ймовірність, що переїжджатимете з цього офісу або тут будете постійно;
- плануєте розширювати штат.
Якщо орендуєте офіс, то часто виникає ситуація, коли з нього з’їжджають. Так важливо підібрати такі меблі, які зручно перевозити.
Подумайте і про розширення штату. Не обов’язково відразу закуповувати меблі в офіс. Залиште для неї місце на папері.
З цими критеріями розібралися. Тепер можна згадати і про інші моменти, які стосуються всіх предметів інтер’єру.
- Віддавайте перевагу тільки якісним і натуральним матеріалам. Дерево, скло, метал чи ДСП – це одні з найпопулярніших варіантів. Якщо говорити про м’які меблі, то оббивка може бути шкіряною або тканинною.
- Цікавтеся фурнітурою. Особливо це стосується петель, напрямних, ручок, ніжок. Якщо перед вами якісні меблі для офісу, то на петлях без проблем знайдете знак виробника .
- Визначтеся із загальним стилем для всіх кабінетів. З усіх найпопулярніших можна виділити мінімалізм, хай-тек. Вони чудово вписуються в сучасний простір.
Це були загальні рекомендації, з якими набагато простіше купити офісні меблі< span своєї мрії. Крім них, важливо ще враховувати деякі моменти при облаштуванні конкретної зони в офісі.
Робочий простір для співробітників
- Якщо організовуєте open space, подбайте про акустичні перегородки. Просто шуму не уникнути, а це дуже відволікає від роботи. В асортименті легко знайдете незвичайні столи із перегородками. Так зможете захистити співробітників від шуму та відокремити їх робочі місця.
- Максимально вітається офісні меблі від виробника< /span>, у якої регулюється висота. Так кожен співробітник зможе відрегулювати стіл та стілець під себе, щоб було максимально комфортно працювати.
- Подбайте про невелику систему зберігання. Це може бути кілька ящиків у столі. Якщо дозволяє місце, поставте додаткову тумбочку.
Кабінет керівника
Бажано, щоб все для кабінету керівника було виконано в тому самому стилі, що й інші предмети інтер’єру. Так, виготовлення офісних меблів може трохи відрізнятись, але загальна стилістична концепція простежується. Тут важливо приділити увагу не лише робочій зоні або директорським стільцям, а й іншим меблям:, але й інших меблів:
- Придбайте стіл та стільці, щоб могли сісти співробітники або партнери. Тут проводитимете планерки та переговори.
- Якщо дозволяє площа, поставте невеликий диван. Пам’ятайте, що це не домашні, а елітні офісні меблі підходить.
- Система зберігання – ще один важливий елемент.
Ресепшн
Це перше, що бачить відвідувач, коли потрапляє до офісу. На особливу увагу тут заслуговують стійки ресепшн, які повинні бути зручними та просторими. Вибирайте такі моделі, щоб відвідувачі бачили ваших співробітників.
Крім стійки тут ще бажано поставити:
- стільці для відвідувачів в зоні очікування;
- невеликий стіл;
- вішалку або шафу.
Переговорна
Тут центральними елементами вважаються столи для проведення переговорів та зручні стільці. Більше тут нічого не має бути. При виборі враховуйте площу кімнати. Якщо стандартні варіанти не влаштовують, завжди є меблі офісні від виробника. Її роблять за індивідуальними розмірами з урахуванням всіх побажань.
Зона відпочинку/кухня
Відразу хочеться відзначити, що не у всіх офісах вони є. Все залежить від площі. Якщо є така можливість, організуйте їх для співробітників.
- У зоні відпочинку поставте кілька крісел і стіл. Також можна невеликий диван.
- На кухню придбайте стіл і стільці. Вони можуть бути стандартними або вищими.
Кожна зона в офісі заслуговує на окрему увагу і її оформлення має бути бездоганним.
Де краще замовити офісні меблі?
Сучасний асортимент переповнений різними пропозиціями. Усі вони чимось між собою відрізняються. Багато користувачів при виборі звертають увагу лише на зовнішній вигляд, але це не єдиний фактор.
Коли вибираєте меблі для офісу в Києві, цікавтеся ще такими моментами:
- хто виробник;
- які комплектуючі використовують для виготовлення.
Це допоможе вибрати тільки якісні та стильні предмети інтер’єру.
Так компанія СТРУМУ пропонує кращу меблі власного виробництва. А ще в асортименті є предмети інтер’єру від зарубіжних партнерів: Narbutas. Литва; LDseating. Чехія; Bejot. Польща. Навіть найвибагливіший покупець вибере для себе найкращий варіант.
Але це ще не всі моменти, чим славиться кращі дизайнерські меблі для офісу:
- використання якісних комплектуючих від виробників EGGER, BLUM, Hettich, Hafele, з Європи;
- індивідуальний підхід до кожного клієнта;
- стильні офісні меблі на замовлення у Києві за стандартними цінами.
Щоб ознайомитися з асортиментом, просто потрібно відкрити каталог. Він доступний у будь-який час. Тут без проблем розгляньте приклади роботи. Пам’ятайте, що в асортименті крім офісної ще представлені меблі для дому . Якщо виникають питання, консультанти допоможуть у всьому розібратися.
Упорядковуйте простір з комфортом, а меблі для офісу в Україні стане його гідним завершенням.